Hi! Put your welcome address here. If you have time, please check my website : http://stuckmuffin.info. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog.Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must.I'm a really secret's girl =)
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
I'm Puteri Fatin Nadhirah . Puteri for short . Usually my friend call me Puteri . I'm unknown of my age . =)

Doing...
Feeling : Good XD
Eating : Like Most
Doing : Breathing
Watching : Television
Listening to : Music

Daily Reads
Cynna | Farah |
Rotten Things
November 2011 | April 2012 | June 2012 |

study smart but not hard :)

Tabahkan lah hati hambamu ini YA ALLAH :(
Written at Tuesday 10 April 2012 | back to top

today sedih sangat . apa dah jadi ni . jahat sangat ke aku smpai wat mcm ni ? pagi td dia amik aku kat umah then anta g kerja . okayy that time kat kete kiteorg okayy je . da nak smpai ofis mang muka aku mengantuk gila even tido awal skli punn . tak tahu kenapa pagi td muka aku mang mengantuk sgt , then tiba2 dia tarik muka . apa salah aku ? ya allah tabahkan lah hati aku ni . bahawasanya aku sayang sangat dekat dia . Macam mana lagi aku nak buktikan kat dia yang aku sentiasa sayang dia , rindu dia and ingat kat dia . macam mana lagi bukti yang bie nak ? hmm , sekarang aku hanya mmpu pasrah dengan sgla kputusan dia . maybe ni balasan aku sebab permainkan orang dulu . ya allah tabakanlah hati hambamu ni . bahawasanya hambamu ini da tak larat nak menghadapi ujianmu yang sebesar ini . tunjukklah cinta aku pada dia ya allah . 


gambar ni time aku happy dengan dia . dia banyak bagi aku pengajaran and dia segalanya bagi aku . hmmm sampai sini jelah cerita aku . assalammualaikum